NL-Parking.nl
Caravanstalling aan de Costa Dorada

Algemene voorwaarden 2020


Voorwaarden huur stalling plaats:

  • De huurovereenkomst gaat in op de dag dat de caravan, vouwwagen, boot, jetski, aanhanger of andere (kampeer)-spullen bij NL-Parking zijn gebracht.
  • De overeenkomst heeft een duur van minimaal 12 maanden.
  • Circa 3 maanden voor het aflopen van de huidige stalling periode ontvangt u per email een verlenging voor de stalling. U heeft dan 2 weken om te reageren wanneer u niet wenst te verlengen of andere wijzigingen door te geven.
  • 6 weken voor het ingaan van de nieuwe stalling periode ontvangt u de factuur per email met een betalingstermijn van 14 dagen die uitsluitend per bank kan worden overgemaakt.
  • Indien de factuur voor het lopende jaar niet binnen dat jaar voldaan is, behoudt NL-Parking het recht om de caravan, vouwwagen, boot, jetski of andere (kampeer)-spullen uit de stalling te verwijderen.
  • Er vindt geen restitutie van het reeds betaalde stalling geld plaats bij voortijdig opzeggen van de stalling of bij verkoop van de caravan, vouwwagen, boot, jetski, aanhanger of andere (kampeer)-spullen
  • Bij verkoop behoudt de nieuwe eigenaar het recht om de dan toegewezen stalling plaats te verlengen.
  • Wanneer de klant een nieuwe caravan, vouwwagen, boot, jetski of aanhanger koopt behoud NL-Parking het recht om de stalling plaats te wijzigen i.v.m een andere lengte. 

Stalling: 

  • De klant is zelf verantwoordelijk voor een verzekering van zijn caravan, vouwwagen, boot, jetski, aanhanger of andere (kampeer)-spullen die bij NL-Parking gestalt of in opslag staan.
  • NL-Parking kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade aan caravan, vouwwagen, boot, jetski, aanhanger of andere (kampeer)-spullen ten gevolgen van diefstal, inbraak, insecten, muizen, andere ongedierten, regen, storm hagel of andere natuurrampen.
  • De klant kan zijn/haar caravan, vouwwagen, boot jetski, aanhanger of andere (kampeer)-spullen, na email of telefonisch contact, kosteloos bij de stalling ophalen of terug brengen. 
  • De klant kan op eigen verzoek een passende caravanhoes aanleveren. NL-parking zal deze hoes over de caravan plaatsen tijdens de stalling, en de hoes verwijderen wanneer de caravan de stalling verlaat. Hier zijn kosten aan verbonden.
  • Het gebruik van een caravan hoes is voor eigen verantwoording van de klant. NL-Parking is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van de hoes en of schade van vocht of schimmel in de caravan.

Vervoer:

  • De klant blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor de technische staat van de caravan, vouwwagen, boot, jetski of aanhanger. Mochten wij tijdens het transport van een caravan, vouwwagen, boot, jetski, of aanhanger,  aangehouden worden bij een controle voor technische inspectie en/of weging, is de eigenaar verantwoordelijk, en eventuele boetes zijn geheel voor rekening van de eigenaar. Indien wij betrokken raken bij een ongeval of schade ten gevolge van een technische mankement of overbelading van de caravan, vouwwagen, boottrailer, jetski-trailer of aanhanger is NL-Parking niet verantwoordelijk voor de eventuele schade aan de caravan, vouwwagen, boot en trailer, jetski en trailer, of aanhanger en de eventuele schade en letsel aan derde.

Breng service:

  • Minimaal 2 weken van te voren middels het Transport formulier uw aanvraag doorgeven voor het brengen en of halen. U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en de factuur per email.
  • Bij aankomst op de camping en een toegewezen plaatsnummer kunt u contact opnemen met nummer 06-18425078.
  • Het heeft geen zin om ons de caravan, vouwwagen of aanhanger te laten brengen wanneer er nog geen plaatsnummer bekend is of dat de plek nog niet beschikbaar is. In beide gevallen moeten wij bij de poort wachten en kunnen dus geen andere caravans, vouwwagen of aanhangers brengen en/of halen. Wij zijn dan ook genoodzaakt om hiervoor € 75,00 extra wachtgeld in rekening te brengen bij de klant.
  • Wanneer de klant aangeeft dat de camping plaats leeg is en bij aankomst blijkt dit toch niet het geval en wij alsnog moeten wachten met de caravan, vouwwagen of aanhanger zijn wij genoodzaakt om extra wachtgeld in rekening te brengen van €75,00. Het is daarom voor u en ons heel belangrijk dat de plaats op de afgesproken tijd leeg is.
  • Wij proberen de caravan altijd op de door de klant opgegeven tijd te brengen op de camping, echter i.v.m drukte in het vakantie seizoen kan dit soms wat later zijn.
    Wij danken u voor uw begrip en medewerking.

Haal service: 

  • Minimaal 2 weken van te voren middels het Transport formulier uw aanvraag doorgeven voor het brengen en of halen. U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en de factuur per email.
  • De caravan, vouwwagen of aanhanger dient dusdanig klaar te staan voor onze chauffeur zodat deze zo aangekoppeld kan worden.
  • Pootjes omhoog gedraaid, alle ramen en dakluiken dicht.
  • Gasfles dicht gedraaid en los gekoppeld.
  • De caravan, vouwwagen, boot, jetski of aanhanger dient met de dissel in de rij richting van het pad gedraaid te zijn zodat de chauffeur makkelijk kan aankoppelen
  • Helaas komt het te vaak voor dat de caravan, vouwwagen, boot, jetski of aanhanger niet gedraaid is. Dit betekent dat de chauffeur die alleen is, een (vaak) te zware caravan, vouwwagen, boot, jetski of aanhanger moet omdraaien om deze te kunnen aan koppelen. Dit kost extra tijd. Wanneer uw caravan, vouwwagen, boot, jetski of aanhanger niet in de juiste positie staat zullen wij er een foto van maken en naar u toe sturen. Teven zullen wij hiervoor € 100,00 extra in rekening brengen

 

Koelkast verhuur:

  • Koelkast verhuur is uitsluitend voor klanten van NL-Parking.
  • Minimale huurperiode is 7 dagen.
  • Het volledige huurbedrag dient vooraf per bank betaald te zijn, u ontvangt hiervoor een factuur.
  • De koelkasten worden schoon en in goede staat bij u afgeleverd. Deze moet in dezelfde staat worden teruggegeven. Dat wil zeggen schoon, ontdooit en werkend.
  • Als het product eerder wordt teruggegeven dan de overeengekomen datum, is er geen terugbetaling mogelijk.
  • Er dient een borg betaald te worden van 30 Euro.
  • Bij eventuele schade, het gebrek aan netheid, kapotte onderdelen, enz.. behoudt  “NL-Parking” het recht om dit van de borg in mindering te brengen.
  • De koelkast wordt opgehaald op de afgesproken datum en tijd. Na controle van de staat en of deze is schoongemaakt, wordt de borg aan u terugbetaald.
  • Wanneer de koelkast tijdens de huurperiode onverhoopt stuk gaat, neem dan contact met ons op en wij zullen het product zo snel mogelijk vervangen.
  • In geval van verandering van de reservering, moet u ons dit per e-mail melden en wij zullen u een nieuwe bevestiging toesturen.

Communicatie:

Onze bevestigingen en facturen worden uitsluitend per email verzonden.
Het is daarom heel belangrijk dat u ons email adres info@nl-parking.nl  aan uw adresboek toevoegt zodat wij niet in uw Spam terecht komen.
Hiervoor is het net zo belangrijk dat wij uw juiste email adres en mobile telefoon nummer hebben.
Mochten daar wijzigingen in zijn laat het ons dan per email weten.



E-mailen
Bellen
Info